HTML

Dórémi zenéje

némi szolfézs, némi összhangzattan, kitartott normál "á" hang, beskálázunk, kóruspróba, egy-két-há, és!

Friss topikok

Címkék

2013.09.19. 21:43 Dórémi

A koncert és én....

 

Az egész úgy kezdődött, hogy Ani megkérdezte, hogy nincs e kedvem vele menni a Szimfonik Live3 koncertre, a helyszín a Millenáris. A válasz estemben, ha zenéről van szó borítékolható, igaz attól tettem függővé, hogy Rasid dolgozik e. Dolgozott, így elő a programajánlatot, volt ott minden gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt.

 

Az egész úgy kezdődött, hogy Ani megkérdezte, hogy nincs e kedvem vele menni a Szimfonik Live3 koncertre, a helyszín a Millenáris. A válasz estemben, ha zenéről van szó borítékolható, igaz attól tettem függővé, hogy Rasid dolgozik e. Dolgozott, így elő a programajánlatot, volt ott minden gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt.

Szerettem volna megnézni a D épületben lévő TV Maci, a Rádió- és TV történeti valamint a Hír- és Fotókiállításokat, de hiába érkeztem délután 5 körül az épületbe már nem engedtek be, több várakozóval együtt. Gondolom okulva a Nyugatinál történt eseményekből, nem volt biztonságos annyi ember beengedése., helyette megnéztem a Csángó Táncház fergeteges műsorát.

Nézelődés közben az idő repül, így kényelmesen letelepedtem egy kivetítő elé, mit tolongjak a sokadalomba.

Nos ahogy a műsorvezető mondta: „a meghívott előadók a hetvenes évektől napjainkig megszületett hazai és külföldi, zenei mérföldkőnek számító slágerek nagyzenekari verzióját adják elő, így a zenei hátteret többek között az MR szimfonikusok, a felnőtt és a gyermekkórus adja”

Az előadók sorra követték egymást, és én úgy éreztem elment felettem az idő. A játszott nóták egy részét ismertem ugyan, de az előadókat kevésbé Nem mondott semmit a Kristóf Norbi, Fábián Juli, Likó Marci, és sorolhatnám még a neveket, de nem fokozom tudatlanságom beismerését ezen a téren, míg a nálam jóval fiatalabb generáció ugyancsak örült, hogy láthatja őket.

Nekem meg eszembe jutott amikor én is így lelkesedtem egy- egy Illés vagy a nagy rivális Omega koncerten, igaz én azért a Zoránt jobban szerettem, vagy ahogy Kovács Kati fohászkodott, hogy „Add más Uram az esőt” -rég volt szép volt, és a minap történt.....

A sok ismeretlen között azért fellépet Zorán, Kovács Kati és együtt dúdoltam Lovasi Andrással a következő számot:

A fiatalok közül Hódosi Enikő – Manoya- énekhangja:

és Beck Zoli előadásában a számomra is ismerős dal tetszett:

Depeche Mode Haven című számát:

a műsorvezető szerint egy nagyon ismert hölgy adta elő,- Alba Hyseni - amikor elhangzott az előadó neve valahogy az öröm sikoly elmaradt a rajongóktól ami kellően meglepte, így elmondta még ötször, én meg megnyugodtam végre nem vagyok egyedül.

Nem vagyok egy Depeche rajongó, ezt a számukat meg nem hallottam még, de nem ezt érdemelték, szerintem és nem a felvétel minőségére gondolok.

Este 10 körül vége lett a zenének, s hazamentek a legények, és én is, kicsit vegyes benyomásokkal.....

Két dologra jöttem rá:

1- nekem marad ez, s egyben a szokásos bónusz:

 

2- a közeli kamera kegyetlen.......

ui: készültek ugyan felvételek a koncertről, de nem a legjobb minőségűek, így az elhangzott számokat az eredeti előadókkal tettem fel.

 


13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doremizeneje.blog.hu/api/trackback/id/tr378233748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

40812 2013.09.19. 22:52:11

Mint mindig, most is + ! Jó kis koncert lehetett...

62853 2013.09.20. 00:10:59

Gyakran hallom a the cure zenéjét, de meg kell vallanom, van eghz számuk, ami oroszul, egz orosz zenekar előadásában egyszerűen jobb. Sajnos ne találom, de azonnal értesíteni fogom róla.

291070 2013.09.20. 07:37:36

na igen. dolgoztam. persze, ha nem dolgoztam volna, akkor is kérdéses lett volna a jelenlétem. tömegiszonyom van! meg hát, miért is vallanám be, hogy ismerem az előadókat, még a búr háború előtti időkből?

60145 2013.09.20. 07:47:40

No igen, én a boldog békeidőkkel vagyok békességben...

179584 2013.09.20. 08:28:55

Manapság már én is kerülöm a lármát, az embereket. Azért egy ilyen koncertre szívesen elmennék!

180524 2013.09.20. 08:36:27

Kedves Doremi! Megérte a várakozás, amire tegnap utaltam!:-)) Remek hangulatú írás, a zenék is jók, nekem "bejön"...:-)) Ami Fábián Julit illeti, hadd ajánljam becses figyelmedbe ezt itt: http://www.youtube.com/watch?v=CfLARlJef3E&feature=youtu.be

13066 2013.09.20. 09:46:55

Sziasztok :) most csak gyorsan erre szaladtam, mert dolog van.. Örülök, hogy velem hallgatóztatok, Maiman köszi majd az ebédutáni kávémhoz csatolom :) Lusta várom :)

301098 2013.09.20. 09:58:03

De jót mulattam magamban az elsőre! "People are strange when you're a stranger" - hát igen...

178873 2013.09.20. 16:42:39

Szóval, mint jeleztem, szoktalak ám olvasni. Igaz, ezt jelezhetném más formában is, mint hogy utólag elmondom. :))

60145 2013.09.20. 17:13:30

No, az ötször bemondott hölgy hangja engem egy cicára emlékeztetett, fiú cicára, szerelmi szezonban. De nem vagyok zeneértő, dorombolni is csak intim körülmények között van bátorságom.

13066 2013.09.20. 17:53:19

Lujza: örülök, remélem azért a többi is tetszett :) Solide: semmi baj, én is csak csendben olvastam az utóbbi időben :) Atlasz: nos a hölgy hangjáról csak annyit, hogy biztos van akinek ez tetszik, a kritikák meg Amanda Lear -hez hasonlítják. Nos attól függetlenül, hogy ijesztő volt a néni teljes egészében én nem véltem felfedezni semmi hasonlóságot. hangilag az előbb említetthez. Íme: http://www.youtube.com/watch?v=XuwQFjyX1qs dorombolni meg jó :)))

178873 2013.09.20. 19:55:45

Doremi! Nem olyan rég idéztem meg Amandát egy bejegyzésem hozzászólásai között. Alapvetően szeretem, de amikor előadta a Troggs 68-as slágerét, a Wild things-et, az nagyon megrázó élmény volt! :-)
süti beállítások módosítása