HTML

Dórémi zenéje

némi szolfézs, némi összhangzattan, kitartott normál "á" hang, beskálázunk, kóruspróba, egy-két-há, és!

Friss topikok

Címkék

2016.01.31. 20:31 Dórémi

Zene vasárnap estére.....

Költözés utáni próba, addig se maradjatok zene nélkül, mert zene az kell.....

 

Egy a sok kedvenc közül:

 

 

és akkor tánc!

 

 

Ez meg a ráadás:

 

 

3 komment

Címkék: zenei válogatásaim


A bejegyzés trackback címe:

https://doremizeneje.blog.hu/api/trackback/id/tr88341048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Solide 2016.01.31. 21:44:01

Nekem ezt a blog.hu oldalt még tanulnom kell, de úgy látszik, csak idetaláltam valahogy. Hála ZorróAszter gyűjtőjének.

Dórémi 2016.02.01. 20:42:33

@Solide: szia, nekem is szoknom kell, én sem ismerem annyira. Még régebben csináltam ezt a blogot olyan tartaléknak, hátha jó lesz valamire.

Xilit 2017.12.23. 23:25:40

Dórémi, kedves Dórémi, de régen "láttalak"!
Csak beugrottam boldog karácsonyt kívánni.
Hogy vagytok?

Üdv., Nyírfa
süti beállítások módosítása